**همه چیزدانلود**
لطفا در نظر سنجی هم شرکت کنید با تشکر

دانلود بازی جدید ورزشی هندبال IHF Handball Challenge 12

▐نسخه سالم و معتبر FairLight + کرک  ▐

بازی جدید و ورزشی IHF Handball Challenge 12 که شبیه ساز بازی هندبال می باشد توسط کمپانی dtp entertainment حمایت یافته و ناشر آن شرکت Neutron Games می باشد. تمامی قوانین حاکم بر بازی هندبال به خوبی در محیطی مجازی پیاده شده است و گیمر را به دنیای پر از چالش یک بازی ورزشی مهیج می برد. مجموع 90 تیم معتبر جهان در بازی حضور دارد و موتور گرافیک قوی در بازی دیده می شود که بی شک گیمر را به هیجان خواهد آورد. این بازی جذاب دارای مسابقات ، کاپ ها ، تمرینات ، آموزش ها و قسمت های دیگر است که محیط یک ورزشگاه سرپوشیده را در قالب یک بازی به تصویر می کشد و کاربر باید با پاسکاری های سریع و مداوم و البته دقت ، سرعت و قدرتی که چاشنی ضربات نهایی می کند برنده مسابقات مختلف شود. با پرتاب های سریع و مشارکت در ضد حمله ها می توانید به آسانی با رقیبان به رقابت پرداخته و آنها را شکست دهید. هم اکنون می توانید این بازی زیبا را از وب سایت ایرانیان دانلود دریافت نمائید.

 

تصاویری از محیط بازی :

IHF Handball Challenge 12 ScreenShot 1

IHF Handball Challenge 12 ScreenShot 2

IHF Handball Challenge 12 ScreenShot 3

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows XP SP3, Vista SP1 or 7
Cpu: P4 3 GHz or Athlon 3400
Ram: 1 GB
Video Card: NVIDIA 7800GTX or ATI x1900
DirectX: DirectX  ۹٫۰
Hard Drive: 9 GB

راهنمای فایل های فشرده :

توجه داشته باشید که رمز تمامی فایل های فشرده موجود در سایت (در تمامی بخش ها) عبارت ir-dl.com می باشد، چنانچه از صحت تایپ رمز عبور اطمینان دارید و هنگام Extract (خارج کردن فایل، از حالت فشرده) با خطاهایی مشابه CRC Error یاWrong Password و … مواجه شدید، به این نکته توجه داشته باشید که تمامی فایل ها با پسوند .rar موجود در سایت (به استثنا برخی فایل هایی که جهت کاهش حجم به طور حرفه ای فشرده شده است) دارای قابلیت Recovery (ترمیم) هستند، به این معنی که می توانید با انجام عملیات مربوط به بازسازی فایل، قسمت های دانلود نشده را بازیابی کنید، این روش به Repair (تعمیر) شهرت دارد که مختص نرم افزار WinRAR نیز می باشد. برای استفاده از از روش Repair، نرم افزار WinRAR را گشوده و فایل مورد نظر را انتخاب نمائید، و در ستون بالایی نرم افزار، گزینه Repair را انتخاب کنید، حال در پنجره جدیدی که باز شده است نوع فایل (rar یا zip) را مشخص کنید و با کلیک روی Browse مسیری که فایل تعمیر شده بدان انتقال می یابد را تعیین کنید. پس از انجام عملیات مربوط به بازسازی فایل فشرده به مسیر از پیش تعیین شده مراجعه کرده و فایل جدید را Extract کنید. توجه داشته باشید که نام تمامی فایل های تعمیر شده با Rebuilt (بازسازی) شروع می شود. چنانچه که روش Repair کارساز نبود و فایل مورد تعمیر قرار نگرفت، فایل ناقص دانلود شده است و باید مجددا اقدام به دانلود کنید، منظور از دانلود ناقص, عدم دانلود یک کیلوبایت از یک فایل چند گیگابایتی نیز باشد که ناشی از نوسان بیش از حد سرعت در طی دانلود (بخصوص دانلود شبانه)، و Stop وResume های متعدد است.

♦♦ روش نصب و کرک ♦♦

پس از Extract فایل فشرده چنانچه که با فایل ISO. مواجه شدید، به راهنمای فایل های ISO و Bin مراجعه کنید.

جهت نصب بازی از فایل HCSetup.exe استفاده کنید.

ملزمات نرم افزاری برای اجرای بازی نیز در داخل پک با پسوند های exe و پوشه Dirext موجود است.

و برای کرک کردن بازی ابتدا آنتی ویروس خود را غیرفعال کرده و سپس محتویات پوشه Fairlight را در محل نصب بازی کپی کنید.

دانلود کرک نهایی FailLight به صورت جداگانه

.: راهنمای استفاده از فایل های ISO و Bin :.

روش اول: توسط یک نرم افزار Image Write مانند Ashampoo Burning Studio 10 یا Alochol 120% فایل ISO یا Bin را روی DVD یا CD رایت کرده و سپس بازی را از روی آن اجرا کنید.

روش دوم: توسط نرم افزار Ultra Iso فایل هایی که پسوند ISO و Bin دارند، می توانید بدون Write کردن روی DVD یا CD استفاده کنید. روش کار این نرم افزار چنین است که فایل را از حالت ISO و Bin خارج می کند، یا به عبارتی فایل ها را Extract می کند.

روش سوم: به کمک نرم افزار Zip 7 می توانید فایل های ISO را بدون نیاز به Write کردن به آسانی Extract کرده و استفاده کنید.

روش چهارم: با نرم افزار Winrar نیز می توانید با انجام تنظیماتی ساده از فایل های ISO نیز استفاده کنید. برای اینکار کافی است نرم افزار Winrar را اجرا، و به مسیر زیر مراجعه کرده و تیک گزینه ISO را فعال کنید تا امکان Extract فایل های ISO توسط Winrar فراهم شود.قابل ذکر است که این روش فقط برای فایل های ISO کاربرد دارد.

Options > Settings > Integration

برنامه های ذکر شده را از لینک های زیر می توانید دریافت کنید:

◄ Ashampoo Burning Studio 10 ►

UltraISO Premium.v9

Alochol 120%

Winrar 64 Bit

Winrar 32Bit

۷Zip




تاریخ: سه شنبه 29 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط امیر

دانلود رایگان بازی محبوب و مهیج سونیک اسکیت سوار Sonic Riders

.: برای اولین بار در بین سایت های ایرانی :.

تیم ایرانیان دانلود بازی جدید و محبوب Sonic Riders را اولین بار دربین سایت های ایرانی برای شما عزیزان آماده دانلود کرده است. سونیک که محبوبیت خود را مدیون سگا است، در عین سادگی از دیرباز طرفداران زیادی داشته است. بازی Sonic Riders توسط تیم معروف Sonic Team طراحی شده است و سونیک سوار بر یک اسکیت حرفه ای در مناطق مختلف و مراحلی دشوار، باید با رقیبان خود مسابقه دهد. این بازی نخست برای کنسول های بازی Xbox و PS2 انتشار یافت که پس از استقبال بی نظیر گیمرها نسخه PC آن نیز منتشر شد. بازی در سبک مسابقات قهرمانی است و سونیک این بار باید در فعالیت های ورزشی خودی نشان بدهد. بازی دارای گرافیکی فوق العاده زیباست که گیمر را مجذوب خود می کند و مثل همیشه سونیک در  نقش یک کاراکتر تیز پا و باهوش ظاهر شده است. اگر طرفدار بازی های سونیک و هیجان خاص آن هستید این بازی گرافیکی و زیبا را از دست ندهید.

 

تصاویری از محیط بازی:

ُSonic Riders ScreenShot 1

Sonic Riders ScreenShot 2

Sonic Riders ScreenShot 3

حداقل سیستم موردنیاز:

OS: Microsoft Windows XP, Windows Vista, Windows 7
Cpu: Pentium III / Athlon 1 GHz
Ram: 128 MB
Video Cards: 64 MB
DirectX: Microsoft DirectX 9.0c
Hard Drive: 3 GB Free

روش تعمیر فایل فشرده:

اگر در هنگام Extract بازی از فایل فشرده rar با اخطار خراب بودن فایل فشرده مواجه شدید, بدانید که این اخطار مربوط به خراب بودن فایل فشرده ای که ما برایتان قرار داده ایم نیست زیرا این فایل چندین بار تست میگردد و سپس بر روی سرور سایت برای دانلود قرار میگیرد و دلیل آن توقف های موقتی است که شما در هنگام دانلود انجام داده اید می باشد. البته نیازی نیست که از این بابت نگران شوید زیرا تیمایرانیان دانلود بازی را به گونه ای فشرده سازی کرده که امکان بازیابی آن وجود داشته باشد. کافیست که در نرم افزار Winrar در تب Tools گزینه ی Repair archive را انتخاب کنید و سپس منتظر بمانید تا عملیات تعمیر فایل فشرده به اتمام برسد پس از آن یک فایل فشرده جدید در کنار فایل فشرده خراب ساخته می شود که می توانید بدون مشکل بازی را از آن خارج نمایید.




تاریخ: سه شنبه 29 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط امیر

دانلود بازی جدید بازی های ورزشی زمستانی Winter Sports 2012

نسخه سالم و تست شده جایگزین شد

▐نسخه سالم و معتبر FairLight + کرک  ▐

بازی های ورزشی همیشه از محبوبیت خاصی در بین گیمرهای حرفه ای و مبتدی برخوردارند چرا که هیجان و نوآوری در این سبک بیش از دیگر ژانرهای موجود می باشد. Winter Sports 2012 عنوان جدیدترین بازی از Sports می باشد که بی شک گیمرهای بسیاری در انتظار انتشار آن بودند. بیش از 50 مسابقه و 10 دوره از المپیک ورزش های زمستانی به چشم می خورد، که به انتخاب خود می توانید به صورت Single Player و یا MultiPlayer تا سقف 4 نفر در هریک از آن ها شرکت کرده و در دمای بسیار پایین مشغول به برگزاری و شرکت در مسابقات هیجان انگیز ورزشی اعم از اسکی، اسنوبورد و … شوید. با اینکه بازی به 30 مرحله معروف شده است ولی با شکستن قفل ها و به دست آوردن امتیاز می توانید بیش از 50 مرحله را به آن افزوده و هیجان واقعی را در شرایط سخت تجربه کنید. یکی دیگر از امکانات در این بازی کامپیوتری پشتیبانی و ساپورت دسته های بازی Xbox 360 می باشد که می تواند امکان خوبی برای کنسول بازها فراهم کند. صحنه های آهسته حرفه ای و انتخاب صحنه های زیبا از جریان مسابقات و جلوه های ویژه باعث حرفه ای تر شدن سبک بازی شده است. هم اکنون می توانید نسخه سالم این بازی را از وب سایت ایرانیان دانلود دریافت نمائید.


ضمن عرض پوزش از دوستانی که نسخه قبلی این بازی را دانلود کرده و با مشکل در نصب مواجه شده بودند، باید خدمت کاربران عزیز عارض شویم که  نسخه FairLight که قبلاً در همین پست ارائه شده بود

دارای نقص از جانب گروه منتشر و کرک کننده بوده که با توجه به این موضوع نسخه سالم و بی نقص آن منتشر شده است و هم اکنون آماده دریافت می باشد

تصاویری از محیط بازی :

Winter Sports 2012 ScreenShot 1

Winter Sports 2012 ScreenShot 2

Winter Sports 2012 ScreenShot 3

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows XP, Vista or 7
Cpu: Intel Pentium D 3,0 GHz or AMD Athlon64 X2 4400 + 2.2 GHz
Ram: 1 GB Windows XP / 2 GB for Windows Vista / 7
Video Card: 256 MB
DirectX: DirectX  ۹٫۰
Hard Drive: 11 GB

راهنمای فایل های فشرده :

توجه داشته باشید که رمز تمامی فایل های فشرده موجود در سایت (در تمامی بخش ها) عبارت ir-dl.com می باشد، چنانچه از صحت تایپ رمز عبور اطمینان دارید و هنگام Extract (خارج کردن فایل، از حالت فشرده) با خطاهایی مشابه CRC Error یاWrong Password و … مواجه شدید، به این نکته توجه داشته باشید که تمامی فایل ها با پسوند rar موجود در سایت (به استثنا برخی فایل هایی که جهت کاهش حجم به طور حرفه ای فشرده شده است) دارای قابلیت Recovery (ترمیم) هستند، به این معنی که می توانید با انجام عملیات مربوط به بازسازی فایل، قسمت های دانلود نشده را بازیابی کنید، این روش به Repair (تعمیر) شهرت دارد که مختص نرم افزار WinRAR نیز می باشد. برای استفاده از از روش Repair، نرم افزار WinRAR را گشوده و فایل مورد نظر را انتخاب نمائید، و در ستون بالایی نرم افزار، گزینه Repair را انتخاب کنید، حال در پنجره جدیدی که باز شده است نوع فایل (rar یا zip) را مشخص کنید و با کلیک روی Browse مسیری که فایل تعمیر شده بدان انتقال می یابد را تعیین کنید. پس از انجام عملیات مربوط به بازسازی فایل فشرده به مسیر از پیش تعیین شده مراجعه کرده و فایل جدید را Extract کنید. توجه داشته باشید که نام تمامی فایل های تعمیر شده با Rebuilt (بازسازی) شروع می شود. چنانچه که روش Repair کارساز نبود و فایل مورد تعمیر قرار نگرفت، فایل ناقص دانلود شده است و باید مجددا اقدام به دانلود کنید، منظور از دانلود ناقص, عدم دانلود یک کیلوبایت از یک فایل چند گیگابایتی نیز باشد که ناشی از نوسان بیش از حد سرعت در طی دانلود (بخصوص دانلود شبانه)، و Stop وResume های متعدد است.

♦♦ روش نصب و کرک ♦♦

پس از دانلود، با فایل ISO. مواجه خواهید شد، به راهنمای فایل های ISO و Bin مراجعه کنید.

جهت نصب بازی از فایل Setup.exe استفاده کنید.

و برای کرک کردن بازی ابتدا آنتی ویروس خود را غیرفعال کرده و سپس محتویات پوشه Fairlight را در محل نصب بازی کپی کنید.

دانلود کرک نهایی FailLight به صورت جداگانه

.: راهنمای استفاده از فایل های ISO و Bin :.

روش اول: توسط یک نرم افزار Image Write مانند Ashampoo Burning Studio 10 یا Alochol 120% فایل ISO یا Bin را روی DVD یا CD رایت کرده و سپس بازی را از روی آن اجرا کنید.

روش دوم: توسط نرم افزار Ultra Iso فایل هایی که پسوند ISO و Bin دارند، می توانید بدون Write کردن روی DVD یا CD استفاده کنید. روش کار این نرم افزار چنین است که فایل را از حالت ISO و Bin خارج می کند، یا به عبارتی فایل ها را Extract می کند.

روش سوم: به کمک نرم افزار Zip 7 می توانید فایل های ISO را بدون نیاز به Write کردن به آسانی Extract کرده و استفاده کنید.

روش چهارم: با نرم افزار Winrar نیز می توانید با انجام تنظیماتی ساده از فایل های ISO نیز استفاده کنید. برای اینکار کافی است نرم افزار Winrar را اجرا، و به مسیر زیر مراجعه کرده و تیک گزینه ISO را فعال کنید تا امکان Extract فایل های ISO توسط Winrar فراهم شود.قابل ذکر است که این روش فقط برای فایل های ISO کاربرد دارد.

Options > Settings > Integration

برنامه های ذکر شده را از لینک های زیر می توانید دریافت کنید:

◄ Ashampoo Burning Studio 10 ►

UltraISO Premium.v9

Alochol 120%

Winrar 64 Bit

Winrar 32Bit

۷Zip




تاریخ: سه شنبه 29 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط امیر

دانلود بازی جدید و مهیج بسکتبال NBA 2k12

░ نسخه کامل و معتبر Reloaded + کرک ░

سال گذشته استودیوی 2K Sports، جوایز بسیار زیادی برای بهترین بازی بسکتبال تاریخ، NBA 2K11 دریافت کرد. با این حال،2K11 بهترین بازی ورزشی سال پیش نبود و فیفا 11 از EA Sports توانست در مراسم Spike VGAجایزه ی ارزشمند بهترین بازی ورزشی سال را از آن خود کند. اما امسال همه چیز فرق خواهد کرد. 2K Sports تمام توان و تمرکز خود را بر روی NBA 2K12 گذاشته است تا نه تنها بهترین بازی بسکتبال، بلکه بهترین بازی ورزشی سال شود و به نوعی پشت حریف قدرتمند خود فیفا 12 را به خاک بمالد. با اینکه فیفا 12 رقیب بسیار قدرتمندی است، اما 2K12 نیز ویژگی های منحصر به فردی دارد که او را در این مسیر یاری می دهد.  هوش مصنوعی بازی هم دچار تغییرات عمده ای شده است. به طور مثال، روش های دفاع منطقه ای، که دالاس موریکس در بازی فینال مقابل میامی هیت، از آن ها استفاده می کرد، اکنون با دقت و ظرافت بیشتری اجرا می شوند.یکی از مسائلی که در نسخه ی سال گذشته بسیار آزار دهنده بود، توپ ربایی و منحرف کردن توپ توسط مدافعان حریف بود.گویی آن ها دارای حسی شبیه به اسپایدرمن بودند که در بعضی مواقع حتی بدون نگاه کردن به توپ آن را می رباییدند! تیم سازنده ی بازی خود به این مشکل اعتراف کرده است. اکثر بازیکنان هنگام بازی پس از اینکه تیم حریف فرصت حمله ی خود را از دست داد، به سرعت گاردهای خود را به جلو می برند تا پس از ریباند توپ، بازیکن هم تیمی به آن ها که در فضای خالی وسیعی قرار دارند، پاس دهد و به این ترتیب امتیاز ساده ای بگیرند. طراحان بازی در 2K sportsبرای جلوگیری از چنین کاری به هوش مصنوعی قدرت توپ ربایی بالایی داده بودند. یکی از مهم ترین تغییرات ایجاد شده در بازی، طراحی موتوری جدید برای فیزیک می باشد که همانند فیزیک 360در فیفا، برخورد ها را واقعی تر می کند.این تغییر در بازی بسیار حائز اهمیت است، چرا که در نسخه ی گذشته اکثر برخوردهای فیزیکی از پیش طراحی شده و تصنعی بود. اما در نسخه ی جدید، بسته به قد، وزن و محل برخورد دو بازیکن، شاهد برخوردهای بسیار واقعی تری هستیم.تاثیر قابل توجه دیگر این سیستم جدید، حرکت زنده ی توپ است. هم اکنون می توانید این بازی زیبا را از سرورهای قدرتمند ایرانیان دانلود دریافت نمائید.

 

تصاویری از محیط بازی :

NBA 2k12 ScreenShot 1

NBA 2k12 ScreenShot 2

NBA 2k12 ScreenShot 3

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows XP / Vista /7
Cpu: 3 GHz Dual Core processor or equivalent
Ram: 2 GB
Video: Shader Model 3.0 support with 512 MB (Nvidia (R) Geforce (R) 7900 GT or better)
DirectX: DirectX  9.0
Hard Drive: 10.5 GB

روش تعمیر فایل فشرده :

اگر در هنگام Extract بازی از فایل فشرده rar با اخطار خراب بودن فایل فشرده مواجه شدید, بدانید که این اخطار مربوط به خراب بودن فایل فشرده ای که ما برایتان قرار داده ایم نیست زیرا این فایل چندین بار تست میگردد و سپس بر روی سرور سایت برای دانلود قرار میگیرد و دلیل آن توقف های موقتی است که شما در هنگام دانلود انجام داده اید می باشد. البته نیازی نیست که از این بابت نگران شوید زیرا تیم ایرانیان دانلود بازی را به گونه ای فشرده سازی کرده که امکان بازیابی آن وجود داشته باشد. کافیست که در نرم افزار Winrar در تب Tools گزینه ی Repair archive را انتخاب کنید و سپس منتظر بمانید تا عملیات تعمیر فایل فشرده به اتمام برسد پس از آن یک فایل فشرده جدید در کنار فایل فشرده خراب ساخته می شود که می توانید بدون مشکل بازی را از آن خارج نمایید.

♦♦ روش نصب و کرک ♦♦

جهت نصب بازی فایل setup.exe را اجرا کنید.

برای کرک کردن بازی، کرک زیر را دانلود و در مسیر نصب بازی کپی کنید.

جهت نصب ملزومات نرم افزاری برای اجرای بازی از پوشه packages استفاده کنید.

دانلود کرک بازی به صورت جداگانه




تاریخ: سه شنبه 29 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط امیر

دانلود نسخه نهایی بازی محبوب فوتبال Pro Evolution Soccer 2012

▐نسخه نهایی کامل و انگلیسی  ▐

░ نسخه اصلی و سالم + کرک  ░

.▪■ کاهش حجم از 6 گیگابایت به 4.9 گیگابایت بدون حذفیات ■▪.

بازی محبوب Pro Evolution Soccer 2012 نسخه جدید از سری بازی های معروف به PES است که هوادارن بسیاری چه در کنسول های بازی و چه در PC برای خود دارد و به عنوان یکی از بازی های پرطرفدار از آن یاد می شود. خالق خلاق این بازی به نام  Shingo “Seabass” Takatsuka تمام قدرت بازی را معطوف به شبیه سازی و طبیعی جلوه دادن آن کرده است تا گیمر را حقیقتاً به دنیای فوتبال ببرد. تک تک نقاط مهم در فوتبال اعم از عملکرد بازیکنان، دفاع ، حمله ، هوش مصنوعی ، پنالتی ها ، آفساید و… به طور عالی بازبینی شده است و گرافیک بازی مثل سابق بی نظیر است.  هوش مصنوعی بالای بازیکنان، امکان مدیریت حرفه ای بر بازیکنان، تشخیص برخورد بازیکن بارقیب، عصری مدرن تر از سابق در امر گرافیک، گیم پلی روان و باورنکردنی از ویژگی های بارز این بازی فوتبال صاحب نام می باشد. بخش تنظیمات بازی بهتر شده و امکانات جدیدی در آن دیده می شود، مسابقات حرفه ای تر و حتی زمین های چمن نیز به طور زیبایی بازبینی و طراحی شده اند تا همه چیز برای استارت یک مسابقه فوتبال به یادماندنی مهیا شود. هم اکنون این بازی فوتبال زیبا را از سرورهای قدرتمند ایرانیان دانلود دریافت کرده و از اجرای آن لذت ببرید.

 

تصاویری از محیط بازی :

PES 12 ScreenShot 1

PES 12 ScreenShot 2

PES 12 ScreenShot 3

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Microsoft Windows XP SP3, Vista SP2, 7
Cpu: Intel Pentium IV processor 2.4GHz or equivalent
Ram: 1GB
Video Cards: NVIDIA GeForce 6600 or ATI Radeon x1300, 128 MB
DirectX: DirectX 9.0c
Hard Drive: 8 GB

روش تعمیر فایل فشرده :

اگر در هنگام Extract بازی از فایل فشرده rar با اخطار خراب بودن فایل فشرده مواجه شدید, بدانید که این اخطار مربوط به خراب بودن فایل فشرده ای که ما برایتان قرار داده ایم نیست زیرا این فایل چندین بار تست میگردد و سپس بر روی سرور سایت برای دانلود قرار میگیرد و دلیل آن توقف های موقتی است که شما در هنگام دانلود انجام داده اید می باشد. البته نیازی نیست که از این بابت نگران شوید زیرا تیم ایرانیان دانلود بازی را به گونه ای فشرده سازی کرده که امکان بازیابی آن وجود داشته باشد. کافیست که در نرم افزار Winrar در تب Tools گزینه ی Repair archive را انتخاب کنید و سپس منتظر بمانید تا عملیات تعمیر فایل فشرده به اتمام برسد پس از آن یک فایل فشرده جدید در کنار فایل فشرده خراب ساخته می شود که می توانید بدون مشکل بازی را از آن خارج نمایید.

♦♦ روش نصب و کرک ♦♦

پس از Extract فایل فشرده با فایل ISO. مواجه می شوید که برای استفاده از این نوع فایل ها، به راهنمای فایل های ISO و Bin مراجعه کنید.

دقت داشته باشید که فایل Extract شده باید حجمی معادل 6.02 گیگابایت حجم داشته باشد.

چنانچه که توسط فایل autorun.exe موفق به نصب بازی نشدید، از فایل Setup.exe استفاده کنید.

آنتی ویروس خود را غیرفعال و ارتباط سیستم با اینترنت را قطع نمائید.

برای کرک کردن بازی محتویات پوشه Crack را در محل نصب بازی کپی کنید.

♦♦ سریال نصب بازی ♦♦

هنگام درخواست سریال اکتیو در مراحل نصب می توانید از فایل Codex.txt موجود در داخل پک استفاده کنید.

و همچنین سریال های زیر قابل استفاده می باشد.

HJJN-XJ64-363X-99V5-KSJ4
33CF-3PS5-CH3F-CYWA-JERW

دانلود کرک بازی به صورت جداگانه

.: راهنمای استفاده از فایل های ISO و Bin :.

روش اول: توسط یک نرم افزار Image Write مانند Ashampoo Burning Studio 10 یا Alochol 120% فایل ISO یا Bin را روی DVD یا CD رایت کرده و سپس بازی را از روی آن اجرا کنید.

روش دوم: توسط نرم افزار Ultra Iso فایل هایی که پسوند ISO و Bin دارند، می توانید بدون Write کردن روی DVD یا CD استفاده کنید. روش کار این نرم افزار چنین است که فایل را از حالت ISO و Bin خارج می کند، یا به عبارتی فایل ها را Extract می کند.

روش سوم: به کمک نرم افزار Zip 7 می توانید فایل های ISO را بدون نیاز به Write کردن به آسانی Extract کرده و استفاده کنید.

روش چهارم: با نرم افزار Winrar نیز می توانید با انجام تنظیماتی ساده از فایل های ISO نیز استفاده کنید. برای اینکار کافی است نرم افزار Winrar را اجرا، و به مسیر زیر مراجعه کرده و تیک گزینه ISO را فعال کنید تا امکان Extract فایل های ISO توسط Winrar فراهم شود. قابل ذکر است که این روش فقط برای فایل های ISO کاربرد دارد.

Options > Settings > Integration

برنامه های ذکر شده را از لینک های زیر می توانید دریافت کنید:

◄ Ashampoo Burning Studio 10 ►

UltraISO Premium.v9

Alochol 120%

Winrar 64 Bit

Winrar 32Bit

7Zip




تاریخ: سه شنبه 29 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط امیر
آخرین مطالب

صفحه قبل 1 صفحه بعد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 11
بازدید هفته : 41
بازدید ماه : 41
بازدید کل : 65927
تعداد مطالب : 78
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1

تعداد بازدیدکنندگان : Online User

كد نوحه

كد مداحی